Onlinekursus for nye og erfarne ledere:

Den travle leders
rekrutteringsguide:

Sådan får du flere
kvalificerede ansøgere
– og lykkes med at vælge
den rigtige til jobbet

 

Få værktøjerne, så du let kan:

  • Kortlægge den ønskede jobprofil,
  • Markedsføre den troværdigt på LinkedIn
  • Udvælge den rigtige medarbejder, og
  • Gøre din afviste ansøger til ambassadør,

så du hurtigere og endnu lettere kan ansætte din næste (og næste og næste …) medarbejder

Trin-for-trin-guides til personaleledere,
der vil have flere gode ansøgere at vælge imellem, hurtigere match med den rigtige profil og afviste ansøgere, der bliver ambassadører.

Rekrutteringsguidens 4 moduler klæder dig godt på til selv at kunne tage hånd om din næste rekruttering, så du med en større pipeline hurtigere får ansat den rigtige, så du lettere kan nå dé resultater, som du drømmer om:

#1 Strukturen:
Planlæg processen – og søg efter den rigtige profil
(ellers kan du glemme alt om, at nogen søger din ellers nok så fine stilling)

Du lærer:

👉 4 enkelte strategier, der øger din ansøgers oplevelse markant

👉 Sådan planlægger du din rekruttering (så det går lidt hurtigere)

👉 4 klassiske rekrutteringsfejl – og hvordan du nemt undgår dem

👉 Den rigtige profil? 6 spørgsmål giver dig svaret

👉 Jobanalysen – lige til at printe ud og bruge

#2: Ansøgerfeltet:
Sådan får du flere ansøgere
til din ledige stilling

Du lærer:

👉 Skriv stillingsopslaget, så den rigtige ansøger får LYST til at søge

👉 Afdæk dine markedsføringsmuligheder (og vælg de rigtige)

👉 Skab synlighed på LinkedIn: Brug 2 store og gratis håndtag (allerede fra i morgen), og
ram 2 ud af 4 trin i Rekrutteringstragten

#3: Samtalen:
Spørgeteknik og Interviewguide
– så du vælger den rigtige ansøger

Du lærer:

👉 Byg samtalen op, så din ansøger bliver tryg og får en god oplevelse

👉 Sådan forbereder du dig til samtalen

👉 Den lette Interviewguide – lige til at printe ud

👉 Spørgeteknik – hvad virker? og hvad må du ALDRIG spørge om

👉 Sådan udvælger du den rigtige

#4: Afslaget:
Giv afslag, så dine ansøgere bliver ambassadører

(her fejler de fleste – lad det ikke ske for dig)

Du lærer:

👉 Det gode afslag – og hvad det indeholder

👉 3 typer afslag – og hvordan du gør dem unikke

👉 Fik dine ansøgere en god oplevelse? Sådan måler du det.

👉 Hold fast: Vejen til en større pipeline og flere ansøgere
– næste gang du rekrutterer

 👉 Og sidst, men ikke mindst – husk GDPR


Få læring, når det passer ind i din kalender:

“Sådan rekrutterer du selv – som leder” er et online kursus.

Det betyder, at du ikke skal transportere dig langt væk til et kursuslokale på et bestemt tidspunkt.

Du kan tage de enkelte moduler, når det passer dig bedst – og dét kan også sagtens være i toget,
i havestolen eller i lufthavnen.

Alle modulerne består af korte videoer og gennemarbejdede handouts, så det både er overskueligt og praktisk anvendeligt.

 

Annette Omøe har arbejdet med HR og ledelse siden 1997 og hjælper i dag HR-chefer, CEO’s og personaleledere gennem personlig sparring med at sætte skarpt på det vigtigste og nå de mål, som de har sat sig.

Hun nørder også med Employer branding og ansøgerrejsen, og står bl.a. bag “Ansøgertræning”, der er målrettet til virksomhedens måske kommende medarbejdere.
Derudover holder hun foredrag og laver workshops ift. teamudvikling- og effektivitet med fokus på kultur, Insights og arbejdsglæde.

Din engangsinvestering i
endelig at have knækket koden
– så du kan finde og få ansat det bedste match
allerede fra din næste rekruttering?

3.945 kr. + moms

Og hov – det er faktisk mindre end en profilannonce på Jobindex. Der kun virker een gang. Og som ikke løser dit problem, hvis det ikke er de rigtige, der søger. Så du må undvære en medarbejder i dit team i endnu længere tid. (med alt dét, som det medfører…)

Stadig lidt i tvivl om, du skal slå til?

Mangler du de sidste argumenter for, hvorfor “Sådan rekrutterer du selv – som leder” skal være din næste efteruddannelses-investering? Så er det:

✅ Fordi du lynhurtigt tjener pengene hjem igen. Hvis din rekrutteringsrejse giver dine kandidater en god oplevelse, “springer de ikke fra” midt i  processen, du får flere dygtige kandidater at vælge imellem – og dine ansøgere bliver ambassadører, så du får endnu flere gode ansøgere at vælge imellem næste gang.

✅ Fordi du sparer tid. Hver gang du ikke får dét antal dygtige ansøgere, som du bruge, så skal du starte forfra i hele processen. Eller du skal gå på kompromis og lave en opkvalificeringsplan – der også tager tid. Eller i værste tilfælde ansætter du alligevel – på trods af mavefornemmelsen – og må konflikthåndtere, evt. opsige og så starte forfra igen.

✅ Fordi du – og dine kollegaer – fortjener at få de bedste ansøgere, så I kan nå de resultater, som I gerne vil- og så det fortsat bliver sjovt at gå på arbejde.