Privatlivspolitik

Generelt

Dit privatliv er vigtigt for os. For bedre at beskytte dit privatliv beskriver vi i denne privatlivspolitik hvordan vi samler, behandler og bruger de data som vi indsamler omkring din adfærd på vores hjemmeside.

Samtidig gør vi dig opmærksom på de valg, du kan træffe om, hvordan dine oplysninger indsamles og bruges. For at gøre denne meddelelse nem at finde, gør vi den tilgængelig på vores hjemmeside og på ethvert tidspunkt, hvor personligt identificerbare oplysninger kan blive anmodet om.

 

Hvad er persondata?

Persondata er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter dette website indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold, hvis du gør et af følgende:

  • Tilmelder dig vores nyhedsbrev
  • Kontakter os igennem en kontaktformular

 

Hvorfor indsamler vi persondata?

Vi indsamler udelukkende de persondata, som du frivilligt afgiver på vores website, eller som du på anden vis giver dit samtykke til, at vi må indsamle. Vi indsamler persondata:

  • … til at sende dig markedsføringsmateriale, som der i forvejen er givet samtykke til.
  • … give dig information omkring produkter/services, som du tidligere har købt hos os.
  • … til at kontakte dig, hvis du har udfyldt vores ”kontakt os” formular.
  • … til at give dig yderligere informationer og detaljer, hvis du har tilmeldt dig et arrangement.
  • … til at behandle jobansøgninger

 

Hvilke persondata indsamler vi?

I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne, behandler vi følgende type persondata:

  • Dine kontaktoplysninger som eksempelvis navn, e-mailadresse, telefonnummer m.m.
  • Dine beskæftigelsesoplysninger som f.eks. jobtitel
  • Oplysninger fra din webbrowser som f.eks. IP-adresser, browsertype og sprog
  • Oplysninger fra tredjeparts netværk som f.eks. Facebook

 

Hvordan indsamler vi persondata?

Vi indsamler dine persondata igennem vores hjemmeside og tredjepartssoftware. Vi indsamler dine persondata igennem formularer på vores hjemmeside, og igennem anvendelsen af cookies til at indsamle data omkring din adfærd. Cookies er små tekstfiler, der indeholder en række tegn og unikt identificerer en browser. De fleste browsere er oprindeligt oprettet for at acceptere cookies. Du kan dog være i stand til at ændre dine browserindstillinger for at få din browser til at nægte tredjeparts cookies eller angive, hvornår en tredjeparts cookie bliver sendt. Hvis du vil vide mere om cookies og hvordan de fungerer, kan du besøge www.allaboutcookies.org.

Udover de persondata som vi indsamler igennem vores hjemmeside så anvender vi en række tredjepartssoftware til at indsamle data på denne hjemmeside. Herunder har vi beskrevet de forskellige typer af tredjepartssoftware som anvendes på vores hjemmeside:

 

  • Google Analytics:
    Google Analytics giver os adgang til din adfærd på vores hjemmeside og Google Analytics indsamler data ved hjælp af cookies. Disse cookies indsamler informationer om din brug af vores hjemmeside, herunder din IP-adresse til tracking af din adfærd. Vi anvender desuden Google Analytics til vores markedsføring og du kan opleve derfor dynamiske annoncer efter du har besøgt vores hjemmeside.

 

Data om din brug af denne hjemmeside, hvilke annoncer, du modtager og evt. klikker på, geografisk placering, IP-adresse m.v. videregives til tredjeparter i det omfang du giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne.

 

Hvor længe opbevares persondata på hjemmesiden?

Dine personlige data bliver opbevaret så længe, som det er nødvendigt. Det betyder, at når din personlige data ikke længere vil være relevant for os at bevarer, vil det automatisk blive slettet på en sikker måde. Der er mulighed for, at vi kan behandle din data i forbindelse med statistiske formål, men i dette tilfælde vil din data altid blive anonymiseret.

 

Hvordan kan du få adgang til den persondata vi indsamler omkring dig?

Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes hvis det ikke længere er nødvendigt for os at beholde din data. Herunder har vi specificeret, hvordan du kan gøre dette:

 

  1. Adgang og berigtigelse af persondata

Du har altid mulighed for at anmode os, om at få en kopi at de personlige data, som vi har liggende om dig. Hvis du opdager fejl eller forældede oplysninger, har du ligeledes mulighed for at anmode os om eventuelle rettelser. Hvis du ikke længere ønsker at opbevare dine personlige dataoplysninger hos os, har du retten til at anmode om at få din persondata slettet. Dette kan dog kun ske, hvis det ikke længere er nødvendigt for os at beholde din data.

 

  1. Ret til at fravælge markedsføringskommunikation

Hvis du ikke længere har lyst til at modtage e-mailmarkedsføring fra os, har du retten til at trække dit samtykke tilbage. Dog skal du være opmærksom på, at denne form for kommunikation ikke dækker over administrative meddelelser som f.eks. ordrebekræftelser, e-mails i forbindelse med kontoindstillinger – herunder ændring af kodeord og meddeler der ligger i forlængelse heraf

 

Hvordan vi sikrer dine personlige oplysninger?

Vi behandler dine data med omhu. Det betyder, at vi forpligter os til at forhindre offentliggørelse, uautoriseret adgang eller alternativ behandling af vores kunders persondata, som indsamles på denne hjemmeside.

 

Ansvarlig
Denne hjemmeside og denne privatlivspolitik ejes og publiceres af:

Firma: HR Caseforum
Adresse: Storhøjvej 95
Postnr.: 9530 Støvring
Telefon: 40916500
Email: afo@hrcaseforum.dk

Hvis du ønsker at klage over vores behandling af dine personoplysninger, kan dette ske til Datatilsynet, på adressen Borgergade 28,5., 1300 København, telefon 33 19 32 00 e-mail: dt@datatilsynet.dk.

Cookies