Hvordan foregår et typisk samarbejde?
Trin 1:
Udfra jeres strategi og interviews med nøglepersoner laves en organisations-diagnose (AS-IS) med anbefalinger på kort og lang sigt.
Herefter aftales de endelige ledelses- og forretningsmæssige mål for uddannelsen, og teamudviklingen planlægges.
Trin 2:
Forløbet bliver skræddersyet til jeres behov.
Det vil sige, at vi designer temaer og laver de workshops, der giver mening og størst værdi ift. jeres mål.
Oftest er det en kombination af workshops og personlig sparring med de enkelte teammedlemmer.
Trin 3:
Efter forløbet evaluerer vi på målopfyldelse – og hvordan I fastholder de nye metoder og fortsat skaber momentum.
Hvad kræver det?
-
At direktionen helhjertet ønsker bedre resultater gennem ledelse – og går forrest
-
At lederne investerer de nødvendige tidsmæssige ressourcer for at udvikle sig
-
Mod til at tænke nye tanker, vedholdenhed, on-job træning og opfølgning